Založ si blog

Pán Božský

Na výzore záleží,

neklamme samých seba.

Prvé čo si všimneš,

nie je to vnútorné zviera.

 

Ďalej vôňa,

to je to čo treba.

Ak chceš zaspávať s ním,

aj keď je na míle od teba.

 

Žiadne prehnané komplimenty.

No vieš,

že chceš občas život

ako z La Tormenty.

 

To čo má v hlave,

nie je ukradnuté.

Pekné telo

ostane po čase zabudnuté.

 

Predsa len to musí byť veľký muž,

postavíš sa na špičky,

aby ochutnal ten červený rúž.

 

Oči sú brána do neba.

Tie prebudia vo mne

Šelmu, diabla

aj anjela.

 

Som blázon,

a chcem blázna vedľa seba.

Oheň, ktorý dodá iskru tam,

kde upadá moja viera.

 

Hlavne nech ide tým istým smerom.

Nenechám sa obmedzovať niekým,

kto o chvíľu bude mať problém

aj s týmto dielom.

Malinové pery

03.01.2015

Malina, slovo, ktoré vždy rozhorúči ma. Je tak sladká a šťavnatá, vždy keď ju vidím jednoducho stroskotám. Nechcem nič iné, len do nej zahryznúť a už nikdy viac sa neodhryznúť. Poď sem, veď vieš, že ťa chcem. Stačí keď povieš, prepáč len teba potrebujem. Usmiali sa na mňa tie jeho malinové pery, a odvtedy som prosím pekne v prdeli.

A čo ak bol ten pravý?

01.08.2014

Ktorá z nás si túto otázku niekedy nepoložila? Čo ak som od seba odohnala muža, ktorý bol určený pre mňa a už ma nikdy nič lepšie nestretne?… Vraví sa že ten čo k tebe patrí sa nakoniec vráti, no nie vždy všetko končí ako v americkom filme. Každá konverzácia s kamarátkami vždy skončí pri chlapoch a vzťahoch, no vždy sú to tie najlepšie večery, a je [...]

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 6425x
Priemerná čítanosť článkov: 2142x

Autor blogu

Kategórie